First Hotels får to nye partnerhotell og to helt nye destinasjoner!

First Hotels får to nye partnerhotell og to helt nye destinasjoner!

Hotellkjeden First Hotels får to nye partnerhotell, og med det også to nye destinasjoner. De nye partnerhotellene er Utsikten Hotell Kvinesdal - First Partner Collection i vakre Kvinesdal i Norge og Hotell Kung Gösta - First Partner Collection, i den svenske byen Mora i Dalarna.

Utsikten Hotell Kvinesdal, ligger naturskjønt til i Kvinesdal, mellom Stavanger og Kristiansand sørvest i Norge. Hotellet er et moderne konferanse hotell, kan skilte med 85 rom, restaurant med fantastisk fjordutsikt, gratis parkering og ikke minst sin helt egen helikopterplattform. I Kvinesdal får du naturen tett innpå, med mange muligheter for fjellvandring, klatring, golf, villaksfiske, og bading.

Hotell Kung Gösta ligger sentralt i vakre Mora, som ligger ved innsjøen Siljan i Dalarna i Sverige. Hotellet har 43 rom, konferansefasiliteter, restaurant, innendørssvømmebasseng og treningsrom. Hotellet ble bygget i 1977 av selskapet Anders Diös AB, som i 1992 ga hotellet navnet Kung Gösta til minne om Gustav Vasa. Mora er kjent for Vasa løpet, verdens eldste langdistanse skirenn, og har et rikt utvalg av utendørsaktiviteter. I Mora kan du også besøke julenissens hjem, Santa World, og ikke minst Zorn-museet, med utstillinger fra Anders Zorn, en av Sveriges mest kjente kunstnere.

- Med de nye hotellene får vi to nye destinasjoner å tilby våre gjester, som vi er veldig glade for. Både Kvinesdal og Mora er spennende destinasjoner som tilbyr både vakker natur og mange ulike aktiviteter. Begge hotellene tilbyr også konferansefasiliteter, så hotellene egner seg både til bedrifts, kurs og konferansemarkedet, i tillegg til at de passer godt for sport og fritidssegmentet, sier Thomas P. Gillespie, administrerende direktør i First Hotels International.

First Hotels er et nordisk hotellselskap med 45 hotell i Danmark, Norge og Sverige. Porteføljen består av unike og lokale hotell, som tilbyr personlige og minneverdige hotellopphold. Vår misjon er å tilby våre hoteller gode teknologiske løsninger, som gjør at hotelleieren kan fokusere på gjesteopplevelser, mens vi kostnadseffektivt håndterer markedsføring, distribusjon og salg. First Hotels er eid av det børsnoterte "hospitality" selskapet Reato Group AB (Publ), som er notert på NASDAQ First North i Stockholm. For mer informasjon om First Hotels, besøk nettsiden www.firsthotels.no

For mer informasjon om de nye hotellene se:

First Hotels International, Thomas P. Gillespie, administrerende direktør. Telefon: + 47 940 90 061
E-post: thomas.gillespie@firsthotels.com

Last ned bildet av Thomas P. Gillespie.