Kysthotellet ved Grenaa blir nytt partnerhotell i First Hotels-kjeden

Kysthotellet ved Grenaa blir nytt partnerhotell i First Hotels-kjeden

Kysthotellet ved Grenaa i Djursland i Danmark er nytt partnerhotell i First Hotels-kjeden.

Hotellet har 160 rom, og flotte konferansefasiliteter som kan huse alt fra mindre møter til store konferanser, events og selskaper. I hotellets restaurant serverer hjemmelaget mat med fokus på lokale og økologiske råvarer. Hotellet tilbyr også treningssenter og gratis parkering.

Kysthotellet – First Partner Collection ligger naturskjønt til ved Grenaa strand, med utsikt over Kattegat, og passer fint for både fritidsreisende og forretningsreisene. Det tar kun 20 minutter å komme til Grenå fra Aarhus Lufthavn. Det betyr at man for eksempel kan ta et fly fra København Lufthavn kl. 7:35 og være klar til møtestart på Kystvejens Konferansesenter kl. 9:00.

Hotellet er et godt utgangspunkt for utflukter og aktiviteter som gåturer eller sykkelturer langs kysten, vannsportaktiviteter, golf, eller utflukter til nærliggende attraksjoner som Djurs Sommerland, Randers Regnskog, Tivoli Friheten, eller Skandinavisk Dyrepark.

Vi er stolte av å kunne ønske Kysthotellet velkommen som nytt partnerhotell. Med dette får vi enda en ny destinasjon og øker dekningsgraden vår i Danmark ytterligere, sier Thomas Gillespie, administrerende direktør i First Hotels International.

First Hotels har nå 20 hotell i Danmark, etter at de for to uker siden også etablerte seg i København hvor de inngikk partnerskap med Q Apartments og tilbyr 380 leiligheter i den danske hovedstaden. Kjeden har også 5 hotell i Norge og 31 hotell i Sverige.

Kysthotellet - First Partner Collection kan bookes fra nettsiden www.firsthotels.no allerede i dag.

First Hotels er et nordisk hotellselskap med hotell & leiligheter i Danmark Grønland, Norge og Sverige. Porteføljen består av unike og lokale hotell & apartments, som tilbyr personlige og minneverdige opphold. Vår misjon er å tilby våre hoteller og partnere gode teknologiske løsninger, som gjør at hotelleieren kan fokusere på gjesteopplevelser, mens vi kostnadseffektivt håndterer markedsføring, distribusjon og salg. First Hotels er eid av det børsnoterte selskapet Reato Group AB (Publ), som er notert på NASDAQ First North i Stockholm.
For mer informasjon om First Hotels, besøk nettsiden www.firsthotels.no

For mer informasjon om Kysthotellet – First Partner Collection besøk hotellnettsiden.

First Hotels International, Thomas Gillespie, administrerende direktør.
E-post: thomas.gillespie@firsthotels.com

Last ned bilde av Thomas Gillespie.
Last ned høyoppløste bilder Kysthotellet – First Partner Collection her.