Hotel Amadeus i Halmstad nytt partnerhotell i First Hotels-kjeden!

Hotel Amadeus i Halmstad nytt partnerhotell i First Hotels-kjeden!

Hotel Amadeus by First i Halmstad er siste tilskudd til First Hotels portefølje.

Det familiedrevne hotellet i den vakre svenske sommerbyen Halmstad ligger rolig til i gangavstand fra sentrum. Hotellet tilbyr 65 rom, i tillegg til konferanseavdeling og relax-avdeling med både damp- og tørrsaunaer.

Hotel Amadeus har lenge vært et familieeid hotell som har stått på egne ben i to tiår.

– Vi har lett etter en samarbeidspartner lenge og da vi fikk muligheten til å samarbeide med First Hotels var valget åpenbart. Kjeden har lang erfaring med god kompetanse og med den strategiske beliggenheten vi har, åpner det store muligheter i det lokale markedet, noe som er viktig for oss. Det blir en morsom og lærerik tur og vi gleder oss til å være en del av First Hotels, sier Peter Tran, eier av Hotel Amadeus.

First Hotels tilbake i Halmstad
Hotellet i den svenske vakre sommerbyen Halmstad blir kjedens 32 hotell i Sverige, og per nå det eneste i Halmstad.

- Det er veldig hyggelig at vi nå får et nytt hotell i Halmstad. First Hotels har tidligere hatt et hotell i byen, men det er noen år siden. Så vi er veldig glade for å være tilbake og kunne tilby våre gjester og medlemmer en ny og flott destinasjon som Halmstad, som er kjent for å være en populær sommerdestinasjon, med de vakre strendene og ikke minst det gode utvalget av golfbaner i området, sier Percy Henriksson, Commercial Director i First Hotels AB.

Med det nye hotelltilskuddet kan First-kjeden nå notere 32 hotell i Sverige, 20 hotell i Danmark og 5 hotell i Norge.

Det nye partnerhotellet får navnet Hotel Amadeus by First, og har adressen Hvitfeldtsgatan 20, Halmstad Sverige. Hotellet kan bookes fra First Hotels nettside fra i dag.

For mer informasjon om hotellet, se nettsiden www.firsthotels.no/hotel-amadeus/

First Hotels er et nordisk hotellselskap med hotell & leiligheter i Danmark, Norge og Sverige. Porteføljen består av unike og lokale hotell & leiligheter, som tilbyr personlige og minneverdige opphold. Vår misjon er å tilby våre hoteller og partnere gode teknologiske løsninger, som gjør at hotelleieren kan fokusere på gjesteopplevelser, mens vi kostnadseffektivt håndterer markedsføring, distribusjon og salg. First Hotels er eid av det børsnoterte "hospitality" selskapet First Hotels AB (Publ), som er notert på NASDAQ First North i Stockholm.

First Hotels, Percy Henriksson, Commercial Director
Telefon: +46 708 556 988
E-post: percy.henriksson@firsthotels.com

Last ned bildet av Percy Henriksson. Klikk her.
Last ned bilder av Hotel Amadeus. Klikk her.  Bilder av Halmstad destinasjon klikk her.