First Hotels inngår samarbeid med Q Apartments Copenhagen

First Hotels inngår samarbeid med Q Apartments Copenhagen

First Hotels inngår samarbeid med Q Apartments Copenhagen, og får til sammen 380 nye leiligheter for langtidsleie i syv bydeler i København.

De nye leilighetene for langtidsleie består av alt fra flotte luksusleiligheter i byens bedre strøk Frederiksberg, til moderne leiligheter i sjarmerende Christianshavn, og hyggelige leiligheter i familievennlige Østerbro. I tillegg tilbys det leiligheter i byens mer «hippe» og kreative strøk som Nørrebro og Vesterbro, samt flere leiligheter i Indre By.

Leilighetene som tilbys finnes i ulike størrelser, fra mindre studio og ettroms leiligheter til større to-, tre- og fire-roms leiligheter. Alle leilighetene er lyst og moderne innredet, og består av spiseområde, sofa/stue, fult utstyrt kjøkken, bad og komfortable senger. Så her kan du skape deg et hjem borte fra hjemmet, og likevel føle deg hjemme.

Leilighetene kan bookes allerede fra i dag på nettsiden til First Hotels www.firsthotels.com.

Med det nye partnerskapet med Q Apartments utvider vi mulighetene for våre gjester ved å tilby flotte leiligheter for langtidsleie i København. København er en viktig destinasjon for oss, fordi byen er et attraktivt reisemål for våre 468 000 medlemmer og gjester, sier Thomas Gillespie, administrerende direktør i First Hotels International.

First Hotels er et nordisk hotellselskap med hotell & leiligheter i Danmark, Norge og Sverige. Porteføljen består av unike og lokale hotell & leiligheter, som tilbyr personlige og minneverdige opphold. Vår misjon er å tilby våre hoteller og partnere gode teknologiske løsninger, som gjør at hotelleieren kan fokusere på gjesteopplevelser, mens vi kostnadseffektivt håndterer markedsføring, distribusjon og salg. First Hotels er eid av det børsnoterte "hospitality" selskapet Reato Group AB (Publ), som er notert på NASDAQ First North i Stockholm.
For mer informasjon om First Hotels, besøk nettsiden www.firsthotels.no

Her er fakta om de nye leilighetene:

Q Apartments Christianshavn – First Partner Collection – tilbyr 62 moderne leiligheter i sjarmerende Christianshavn, hvor du finner romantisk kanalstemning, restauranter og streetfood-marked.

Q Apartments Frederiksberg – First Partner Collection – tilbyr 17 luksusleiligheter i elegante Frederiksberg, i byens beste strøk, med flotte bulevarder, store grønne parker, hyggelige caféer og fine butikker.

Q Apartments Indre Østerbro – First Partner Collection og Q Apartments Ytre Østerbro – First Partner Collection, tilbyr 174 moderne og lyse leiligheter i familievennlige Østerbro. Hyggelige og sjarmerende bydeler i København, med mange grønne områder, som byr på opplevelser for hele familien.

Q Apartments Indre By – First Partner Collection har 62 moderne og hyggelige leiligheter i Indre By. I bydelen finnes spennende butikker, restauranter, caféer, barer, stormagasiner og merkebutikker i luksusklassen. Her finner du også noen av byens største kulturhistoriske attraksjoner i tillegg til hyggelige kanaler og grønne parker.

Q Apartments Nørrebro – First Partner Collection tilbyr 37 leiligheter på Nørrebro, en av Københavns mest hippe og kreative bydel. Nørrebro er en bydel med urban streetkultur, kreative butikker og hippe lokale spisesteder. Det er i tillegg barnevennlige grønne områder, lekeplasser og sykkelvennlige gater. En smeltedigel av kulturelle og urbane opplevelser.

Q Apartments Vesterbro – First Partner Collection tilbyr 29 leiligheter i en av Københavns mest hippe bydel. Vesterbro strekker seg fra Tivoli til de moderne høyhusene i Carlsberg Byen. I Vesterbros hjerte finner Kødbyen med restauranter, barer og natteliv. Her finner du en sjarmerende blanding av motebutikker, lokale spisesteder, fortauscaféer, og grønne parker.

First Hotels International, Thomas Gillespie, administrerende direktør.
E-post: thomas.gillespie@firsthotels.com

Last ned bilde av Thomas Gillespie.
Last ned høyoppløste bilder av leilighetene