Gå til hovedinnhold

Fire nye partnerhotell

Bestill opphold

Fleksibel på dato? Vis i lavpriskalender
Ved booking av mer enn seks rom, ta kontakt med hotellet direkte. Spesielle bookingvilkår kan gjelde.

Fire nye partnerhotell, tre i Skagen og ett i Uppsala!

First Hotels utvider med tre nye partnerhotell i Skagen i Danmark. Skagen Hotel – First Partner Collection, Foldens Hotel - First Partner Collection, og Skagen Motel – First Partner Collection. I tillegg får kjeden også et nytt partnerhotell i Uppsala, Hotell Kvarntorget – First Partner Collection.

De tre nye partnerhotellene i Danmark ligger alle sentralt plassert i hjertet av Skagen, med kort vei til havnen. I vakre Skagen er man tett på kulturhistoriske opplevelser og naturskjønne områder med strand og skog. Her finner du Danmarks spiss, Grenen, samt Nord-Europas største vandrende sanddyne, Råbjerg Mile.

Hotell Kvarntorget – First Partner Collection ligger ved Kvarntorget i nærheten av Uppsala sentrum. Fra hotellet er det kort vei til turistattraksjoner som Uppsala domkirke, «Botaniska Trädgården», Uppsala slott og «Äventyrsbadet Fyrishov».

- Vi ser frem til samarbeidet med First Hotels, og til å bli del av en større familie, sier hotelleier Ayhan Cicek, fra Hotell Kvarntorget i Uppsala.

First Hotels har hatt en meget god vekst de første fem månedene i år, med til sammen 16 nye partnerhotell, noe som tilsvarer en vekst i porteføljen på 59 prosent. Med de fire nye partnerhotellene har kjeden nå 30 hotell i Sverige, 9 hotell Danmark, og 4 hotell i Norge, totalt 43 hotell.

- Vi er veldig fornøyde med at så mange partnerhotell velger å knytte seg til oss. Vi har fortsatt ambisjoner om ytterligere vekst særlig i Norge og Danmark, hvor vi historisk sett, ikke har hatt like god representasjon som i Sverige. Men dette er vi nå i full gang vei med å gjøre noe med, sier Thomas P. Gillespie, administrerende direktør i First Hotels International AS.

Fakta om First Hotels

First Hotels er et nordisk hotellselskap med 43 hotell i Danmark, Norge og Sverige. Porteføljen består av unike og lokale hotell, som tilbyr personlige og minneverdige hotellopphold. Vår misjon er å tilby våre hoteller gode teknologiske løsninger, som gjør at hotelleieren kan fokusere på gjesteopplevelser, mens vi kostnadseffektivt håndterer markedsføring, distribusjon og salg. First Hotels er eid av det børsnoterte "hospitality" selskapet Reato Group AB (Publ), som er notert på NASDAQ First North i Stockholm.

For mer informasjon om First Hotels, besøk nettsiden

Fakta om de nye partnerhotellene

Foldens Hotel - First Partner Collection
Foldens Hotel - First Partner Collection ligger i hjertet av Skagen, nær den gamle havnen og byens severdigheter og butikker. Det familieeide hotellet har en lang historie og tilbyr ekte Skagen-stemning. Hotellet har 34 rom innredet i klassisk stil, og tilbyr opphold for alle - både par på romantiske helgeturer og familier som ønsker sin egen ferieleilighet. I hotellets restaurant og kafé, kan du nyte deilige retter fra Skagen. Du kan også oppleve livemusikk på Viseværthuset i hotellets hovedbygning.

Les mer om Foldens Hotel - First Partner Collection.
Last ned bilde av Foldens Hotel - First Partner Collection.

Skagen Hotel – First Partner Collection
Skagen Hotel - First Partner Collection er sentralt plassert ved Skagen stasjon, bare noen minutters gange fra Skagen havn og Skagen Sønderstrand. Hotellet har 34 rom, som er komfortabelt innredet med inspirasjon fra Skagensmalerne. Hotellet har moderne møte- og konferansefasiliteter med plass til opptil 80 deltakere, og en hyggelig restaurant med à la carte-retter.

Les mer om Skagen Hotel - First Partner Collection.
Last ned bilde av Skagen Hotel - First Partner Collection.

Skagen Motel – First Partner Collection
Skagen Motel - First Partner Collection tilbyr overnatting bare noen få minutters gange fra byens stemningsfulle havn og Skagens mange attraksjoner. Motellet har 57 rom, og tilbyr gratis parkering og sykkelutleie.

Les mer om Skagen Motel - First Partner Collection.
Last ned bilde av Skagen Motel - First Partner Collection.

Hotell Kvarntorget – First Partner Collection
Hotell Kvarntorget – First Partner Collection ligger ved Kvarntorget i nærheten av Uppsala sentrum. Hotellet har 27 rom, og ligger i et bygg som huser restaurant, kiosk, massør, frisør og matbutikk. De åpne områdene og felleslokalene er designet i moderne stil og passer perfekt som møteplass for deg som liker å treffe folk, eller hvis du vil koble av etter en dag i Uppsala. Du kommer deg enkelt til turistattraksjoner som Uppsala domkirke, «Botaniska Trädgården», Uppsala slott og «Äventyrsbadet Fyrishov». Det finnes både betalt og gratis parkering nær hotellet.

Les mer om Hotell Kvarntorget - First Partner Collection.
Last ned bilde av Hotell Kvarntorget - First Partner Collection.

Kontaktinformasjon:
First Hotels International, Thomas P. Gillespie, Adm. dir.
Telefon: + 47 940 90 061,
E-post: thomas@firsthotels.com
Last ned bilde av Thomas P. Gillespie.